Praat mee over verschillende onderwerpen

Welkom op ons forum! Iedereen kan berichten lezen, ook als je niet geregistreerd bent. Wil je reageren of een nieuw onderwerp aanmaken, dan heb je een gebruikersaccount nodig. Deze is gratis en eenvoudig aan te maken. Reacties van mede-forumgebruikers kun je ook beoordelen als je ingelogd bent. 

Lees de gebruiksaanwijzing en uitgebreide huisregels van het forum.
uitleg-en-regels

Je bent niet ingelogd. of registreren
Categorieën
2 | 401 | 1
door RivierLied
Totale rating: 2

Trouwen

maandag, 19 december 2016 @ 21:27
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik jong was. Mensen die ik ken die getrouwd zijn lijken meestal niet zo gelukkig. En zo veel relaties gaan uiteindelijk toch kapot. Ik denk dan stiekem altijd, waarom gaan mensen trouwen? Waarom beloof je 'tot de dood je scheidt' terwijl je niet kan weten of je je over tig jaar nog zo voelt? Ik bedoel, ik snap best dat je op een punt in je leven knettergek op iemand kan zijn, maar om nou te beloven dat je voor de rest van je leven bij diegene blijft... Ik denk niet dat ik daar snel voor zal kiezen.. Niet echt een vraag ofzo, maar misschien herkennen mensen dit?
Inloggen om te reageren
Sorteer lijst: Rating | Datum
Totale rating: 1
Bjorn
Goeie opmerking, is inderdaad wel zo ergens maar als het goed zit word het fundamenteel houden van de ander alleen tegenwoordig kiezen mensen eerder voor hun zelf en zie je dat er dan toch snel een scheiding word aangevraagd. Vraag jezelf dan ook af of je voor die ander zou kiezen of voor jezelf op een bepaald moment in je relatie als je denkt dat het serieuzer word. Tuurlijk sta jij nummer een maar wil je met iemand verder je leven delen... ja dan moet je jezelf ook een beetje delen met alles wat daar bij komt kijken.
Je moet inloggen of jezelf registreren om op dit onderwerk te kunnen reageren.