Praat mee over verschillende onderwerpen

Welkom op ons forum! Iedereen kan berichten lezen, ook als je niet geregistreerd bent. Wil je reageren of een nieuw onderwerp aanmaken, dan heb je een gebruikersaccount nodig. Deze is gratis en eenvoudig aan te maken. Reacties van mede-forumgebruikers kun je ook beoordelen als je ingelogd bent. 

Lees de gebruiksaanwijzing en uitgebreide huisregels van het forum.
uitleg-en-regels

Je bent niet ingelogd. of registreren
Categorieën
5 | 368 | 4
door Iva
Totale rating: 5

Blozen

donderdag, 04 mei 2017 @ 15:19
Ik heb sinds groep 8 regelmatig last van blozen. Dit vind ik zo stom! Vaak gebeurd dit als ik me in een ongemakkelijke situatie bevind of als ik me ergens voor schaam. Maar soms gebeurd het wel eens uit het niets, in een normaal gesprek. Ook tijdens mijn werk bij de Jumbo als kassamedewerker bloos ik heel vaak. Dit vind ik verschrikkelijk. Als andere mensen blozen vind ik dit juist schattig maar bij mijzelf vind ik het zo erg. Blozen is in principe helemaal niet erg, het ontstaat door een verhoogde bloedtoevoer naar het hoofd en dat is helemaal niet erg. Ik gebruik vaak foundation om ervoor te zorgen dat het niet zichtbaar is maar dit werkt helaas niet heel goed, ik wil namelijk geen dikke laag dragen... Zijn er meer mensen die hier last van hebben en wat is jouw manier om dit te verbergen of is het jou gelukt om het te accepteren?
Inloggen om te reageren
Sorteer lijst: Rating | Datum
Totale rating: 7
Angelo
hoi iva,

ik heb soms als ik een presentatie geef heel erg het gevoel als of ik bloos. 
er zeggen dan wel eens mensen,,, oh daar heb ik niks van gezien.

het is helemaal niet erg dat je bloost! 
Totale rating: 1
Bjorn

Door: Angelo op dinsdag, 09 mei 2017 @ 12:19

hoi iva,

Inderdaad er is niets ergs aan en vaak zien mensen het niet eens. Denk er ook aan dat je dit misschien wel snel doet uit verlegenheid of iets anders en zo kun je er miscchien zelf meer op letten of iets mee doen.
Totale rating: 5
Iva

Door: Bjorn op vrijdag, 16 juni 2017 @ 00:37

hoi iva,

Inderdaad er is niets ergs aan en vaak zien mensen het niet eens. Denk er ook aan dat je dit misschien wel snel doet uit verlegenheid of iets anders en zo kun je er miscchien zelf meer op letten of iets mee doen.

Je let er sowieso meer op zodra je merkt dat je steeds weer bloost, dit maakt het juist vaak erger! Als je er iets mee wilt doen, wat zou dat dan moeten zijn? 
Totale rating: 1
Bjorn

Door: Iva op zondag, 25 juni 2017 @ 13:34

Door: Bjorn op vrijdag, 16 juni 2017 @ 00:37

hoi iva,

Je let er sowieso meer op zodra je merkt dat je steeds weer bloost, dit maakt het juist vaak erger! Als je er iets mee wilt doen, wat zou dat dan moeten zijn? 

Niet te veel op letten en het gewoon laten wezen word het vanzelf minder. Het steld echt niks voor.
Je moet inloggen of jezelf registreren om op dit onderwerk te kunnen reageren.